Sildid

, ,

Vaimses arengus viib püsivamalt paremasse kohta otsustav peatumine. Peatumine on see, mis viib sind tegelikut edasi järgmisse vahejaama. Töö enda mõtetega, mõtete ärasaatmise või jälgimisega ei pruugi väga kaugele viia. Sest mitte uitav mõte ei ole tegelikult probleem vaid seda saatev tunne. Lihtsalt mõte, sõnad su peas, mida ei saada mure või hirmutunne, või kole mälestuspilt ei häiriks ju kuigipalju? Ja halva tunde taga on minevikus blokeerunud energia.

Mida siis teha?

Tuleb ette võtta häiriv tunne ja koos selle tundega maha istuda, et saada aru, milline on selle tunde tekkimise põhjus. Kogu ennast kokku, nii pisikeseks kui üldse saad! Püüa ka oma mõtted hästi enda südame ligidale kokku tõmata. Ja tunded. Ja kõik muu, mida endaks pead. Iga selle peidetud tunde taga on mõni sinu sisemine kinnijäämine, ära heida seda endast eemale, vaid hoia parem hellasti süles ja ühel hetkel usaldavad need tunded sulle oma, või õigemini teie ühise saladuse. Südame lähedusse koondudes tekib kontsentreeritud teadvuseväli, milles saad sa endaga lihtsamini tutvust teha. Võta kõik, mis üles kerkib endale armsasti kaissu ja hoia seda, nagu ühte habrast aaret. Võta aega, et rahulikult ka kõige hirmsamate ja mustemate tunnetega tutvust sobitada. Sel ajal võid teha lausa midagi pöörast- nimelt, keskendu negatiivsele! Ühesõnaga, puhtaks saamiseks on vaja vaadelda ka duaalsuse miinuspoolt, ehk hoolikalt silmitseda mündi teist külge.

Siis oota, kuni hakkad rahulikult kuulma enda füüsilise südame tuksumist. Nüüd keskendu oma südametuksetele. Füüsiline süda on tegelikult kõikvõimas tervendav transformaator, mis suudab läbi töötada kõik ebakõlad, teda ei tohi loomulikult liigselt survestada ning koormata. Ühesõnaga, on vaja säilitada ülim kannatlikkus. Ning seda võimalust võib kasutada muidugi vaid siis, kui su süda on terve ja tugev.

Organiseeri asjad nii, et sa saad olla üksi. Pane telekas kinni ja pult kaugele eemale. Pane telefon hääletuks ja padja alla peitu. Arvuti kinni ja lülita internet välja. Nüüd oota! Lihtsalt istu ja oota…

Vahepeal võid tassi teed teha. Isut natuke veel rahulikult! Ja siis, nüüd varsti hakkavad sinu seest nähtavale ilmuma sinu sisemised saladused, milledel on senimaani sinu elukogemusele olnud väga karvane mõju. Oota ja kuula. Hoia silmad lahti ja hoidu visualiseerimisest, ehk ette kujutamisest!!! Vaata parem ajaviiteks toas olevaid, asjadel helkivaid valgusepeegeldusi. Oota… Sa tead väga hästi kui oled asja tegeliku tuumani jõudmas. Ja siis, palu kõrgemat juhatust ja abi, et kuidas vastava muremõtte algenergiaga oleks kõige õigem lõplikult või vähemalt mõneks vahepeatuseks rahu sõlmida?

Peatu! Oota! Ja ühel hetkel hakkad sa kuulma enda sisemist häält, kellel on sulle ja sinu maailmale mõõtmatult tähtis sõnum. Oota, kuula ja tõuse liikumisse või tegevusse alles siis, kui sa tead täpset, milline peaks olema sinu järgmine samm!

(Näiteks seda artiklitki kirjutab autor sügavas sisemises rahuseisundis. Paneb mõned read kirja ja jääb vaikuses rahulikult ootama, mis tuleb järgmiseks? See on mediteerimine avatud silmadega. Ootamine, kuni südamega ühendatud alateadvus lausub järgmised tarvilikud read. Inimese loovus asubki alateadvuses, sealtkaudu toimub ka kõige puhtam ühendumine kõrgema tarkusega.)

Kui ei üritata ise midagi pingsalt välja mõelda, luua, seostada ja korraldada, vaid istutakse rahulikult, antakse võimalus rääkida kõrgemale teadvusele. Nii saab kuuldavaks inimese Kõrgema mina hääl. Ja täiuslikul juhul saab sedasi toimida kogu elu elamine, seadmine ja selle toimimashoidmine. Siis jäävad ära lõputud arutlused, kartused ja otsustamatused. Siis toimib inimese elu kõrgema plaani kohaselt ja jääb ainult tegemine, kogemine, hetke nautimine.

Kui saabub vaikus, hetk, mil kõik peatub, saab sulle kuuldavaks sinu sisemine päevasõnum. See on sõnum sinu alateadvuselt ja tea, et sinu alatedvus on aukartustäratavalt tark, ta näeb kõike, ka asjade varjatud tagamaid. Ta on nagu väike laps kellele jäävad meelde asjade ning sündmuste peenemadki nüansid. See, mida su alateadvus sulle ütleb võib olla pisut kohutav, aga tegelikult ka jubedamalt põnev. Ja mis veel- sa tead tegelikult iga keharakuga, et see, mis selle sõnumi täitmiseks teha tuleb, see oleks ainuõige otsus. Ja nüüd mine, tõuse, vabasta ennast kammitsatest ja tõuse lendu.

Jah, sõnumi täimiseks tuleb mõnikord läbi minna oma mugavus- ja igavustsoonist ja võibolla teha midagi, loobuda millestki, mida teised sinu ümber ehk õigeks ei pea. Kuid oma sisemisi sõnumeid saad kuulda ja täita vaid sina ise. Keegi ei tea sinu asju paremini kui sinu enda alateadvus. Võibolla ütleb sõnum, et mõneks ajaks tuleb läbi lõigata suhtlemine mõne inimesega. Või tuletab alateadvus sulle meelde mõne asja, mille oleksid pidanud juba ammu korda ajama, aga olid selle unustusehõlma alla peitnud. Ja tegelikult sa tead kohe, et see oleks õigeim asi mida teha. Iseasi, kas sa seda kuulda võtad?

Ja sedasi oma alateadvust kuulates, saad sa samm sammult teha vajalikke asju ja lahtilaskmisi, et saada järk järgult terviklikumaks. Iga päev tuleb õppida ära kuulama, mis on sinu alateadvuse, minevikusina mure ja siis saate koos teineteist toetades sisemises arengus edasi minna. Sedasi saad sa läbistada, lahustada ja kaotada järk järgult oma sõltuvused, valud ja kõik erinevad tasakaalutused.

Kui teed õhtul magama minnes taotluse, et järgmine, läbitöötamata kiht sinust tuleks nähtavale, siis ära heitu, kui oled hommikul ärgates võrdlemisi tujust ära. Need on lihtsalt minevikuenergiad, mis on pinnale tõusnud. Tea, et sinu “vari” on öösel avanenud ja parim, mida sa saad teha, et seda varju läbi töötada, integreerida, enda tervikuga liita, on anda lihtsalt füüsilisele kehale võimalus see töö ära teha. Nendel päevadel tuleb lihtsalt olla. See aeg tuleb ilma hinnanguteta ja dramatiseerimiseta, et küll täna on raske, lihtsalt mööda lasta. Lihtsalt ole rahulikult, käi vahepeal jalutamas, aga ära suuri toimetusi ette võta, puhka palju ja söö ning see osa varjust lahustub. Kui energia kehas ikkagi väga kinni jääb aitavad sirutused ja joogaharjutused. Kui pilved taanduvad, näitab ennast taas sisemine rõõmupäike ja see pole enam vägisi positiivse mõtlemisega esile kutsutud õnneseisund, vaid tõeline sisemine hingerõõm.

(Neid soovitusi miinuspoole tunnete esilekutsumise kohta tasub järgida muidugi juhul, kui su jalad sind praegu enamvähem kannavad. Ehk, et protsessid, koormad pole sind juba praegu vastu maad vajutanud ja sul on enda baasvajaduste eest hoolitsemine häiritud ja täitmata. Siis on parem kasutada ikka vana head, “See on möödas” tehnikat. Kuid kui alumine platform on juba kindlamini paigas, soovitan hakata tasahiljukesi piiluma veel ikka häirivate, tunnete, mõtetete ja valude sügavamaid tagamaid.)