Sildid

, , , , , , , , , , , , , ,

Selle kirjatüki lugemiseks soovitan leida rahu ja aega. Sellest niisama ületormamine ei aita. Hea oleks lugeda aeglaselt ja tunnetuslikult. See väike ajaline investeering ja vaimne häälestumine võib muuta su elu oluliselt rahulikumaks.

Raske võib olla muuta, kuidas inimene kurbadele minevikuseikadele mõeldes ennast tunneb ja kuidas see teda mõjutab. See tööriist, millest siin juttu tuleb ongi mineviku kogemise muutmiseks. See vahend eeldab võimet oma mõtteid jälgida ja teadlikkust, et inimese mõtted ei ole tema ise. See kehtib igasuguste mõttemustrite kohta, mis iganes meelde tulevad, mis on millalgi häirivalt peas kedranud. Valud, tervisega seotud mõttemustrid, valusad mälestused, millest pole olnud pääsu. Esmalt tuleks endale selgeks teha, et elu toimub reaalselt ainult olevikuhetkes. Suund, millele võib põhimõtteliselt samuti keskenduda on tulevik, kuna see on siiski edasiviiv jõud, kuid kõik, mis on seotud minevikuga on paljuski nagu energeetiline koorem, mis ei lase sul edasi liikuda.

Heade ja ilusate mälestustega on tegelikult samasugune lugu. Sa võid olla kiindunud mõnesse minevikus olnud meeleseisundisse või hetke, mida hirmsasti taga igatsed ja soovid kõigest väest, et see korduks veekord. Et sa suudaks seda nii head tunnet, mis toona oli, veelkord kogeda. Kuid seda ei juhtu täpselt samasugusena enam kunagi. Isegi kui püüad kõik detailid ja meeleseisundi taastada, võib see suurepärane tundmus nüüd tunduda mitu kraadi leigem. Võibolla kui suudaksid sellest mälestustest lahti öelda, saaksid kogeda midagi mitu korda paremat ja võimsamat, aga rippumine minevikutundmuse küljes ei lase sellel juhtuda. See tööriist, millest juttu tuleb, on muidugi mõeldud eelkõige negatiivsete ja häirivate mõtete jaoks.

Enamus probleeme, millega tegeletakse tuleneb seostest minevikuga. Kõik probleemid pärinevadki minevikust. Kui suudad keskenduda olevikuhetkele, võtmata kaasa ühtegi uskumust enda nõrkuste kohta, harjumust, mõttemustrit või muud sellist, siis jääb reaalseid probleeme alles väga vähe või ei jää ühtegi.

Kõigil on muresid, andestamatuseid, nõrkuseid, sõltuvusi ja lahendamata probleeme, mis on pika perioodi vältel peavalu põhjustanud ja tuletavad ennast üha uuesti meelde. On asju, mis pole lahendust leidnud, mida tahaks endas muuta, aga lõplikult pole seda suudetud.

Tööriist ise on imelihtne, kuid võimas. See kõlab nii: “See on möödas!”

Kui energia kehas vabalt liigub, siis see tööriist võib tühjendada füüsilise keha koheselt hetkel soovimatut mõtet ja reaktsiooni tekitavast madalamast ning tihedamast energiast. Ja käesoleval hetkel ligipääsetava osa ka muust energiasüsteemist ja aura kihtidest. Tõeline selle süsteemi teadvustamine ja taipamine on need, mis viivad vabanemise ning tervenemise juurde. Ning edaspidi iga järgmine kord kui soovimatu mälestus kusagilt energeetika, psüühika või alateadvuse kihtide vahelt mõttena välja koorub on see vähem valuline. Nüüdsest, kui sa tunnetad, et seesama soovimatu mõte on tulemas lausu enda sisse: “See on möödas.” Ja tunneta vabanemist, rõõmu ja pehmenemist südames.

See tööriist on suhteliselt uus, aga toimib suurepäraselt. Tasub teadvustada, et kui paljud inimesed hakkavad seda igapäevaselt kasutama, muutub see veel kordades võimsamaks. Sel juhul saab sellest midagi mantrasarnast, mis iga järgneva korduse järel muutub veelgi toimivamaks ja tugevamaks. Ka kõrgemad jõud toetavad meelsasti seda igaühes ja kõiges harmooniat manifesteerivat lauset omapoolse valgusega.

“See on möödas,” kõik eelnev on möödas, töötab igasuguste elumuutvate otsuste langetamisel abistava jõuna. Tasub teadvustada, kõik et see, mida sa probleemina koged, ei ole midagi muud kui energeetiline pagas, mida sa minevikust kaasa oled toonud. Olgu see siis misiganes. Soovimatu mõttemuster, nõrkus, sõltuvus, haigus, hirm või piirang. Kõik see on karmast, saatusest, valikutest, geenidest, mõtetest või õppetükkidest tulenev. Kuid see ei ole sina! Sinu niinimetatud probleem on lihtsalt energiakogum, mis ripub sinu küljes. Enda energiakihtide vahelt selle lahtipõimimine võtab niikaukaua kui võtab, aga: “See on möödas.” Protsess on käima lükatud.

Ja edaspidi, iga kord kui sulle see soovimatu ja sobimatu asi meelde tahab tulla või hakkab sind piirama, ütle kõvasti või vaikselt enda sisse: “See on möödas!” Seda lausudes sa aktsepteerid seda osa endas, mis on sulle kannatusi põhjustanud. Seda öeldes sa tunnistad, et oled mõistnud kogu seda õppetundi, mis käesoleva minevikuteemaga seostub. Seda öeldes võtad sa selle soovimatu minevikust pärineva mõttemustri või uskumuse enda rinnale, tänad seda ja asetad selle enda selja taha, õpitud õppetükkide riiulisse.

“See on möödas.” Seda öeldes sa andestad sellele sündmusele, sellega seotud inimestele ja iseendale. Seda öeldes sa pöörad oma pilgu olevikku ja tulevikku. Seda öeldes tunned lähedal, oma selja taga sulgumas kuldsest valgusest, hästi toetavaid ja julgustavaid energiaid, uksi, mis ei lase sul enam minevikule mõelda. Agiteerides sind pöörama pilku olevikku. Seda öeldes palud sa oma kaitseinglil neid uksi enda eest valvata, et su mõtted ei eksiks enam minevikuradadele. Seda öeldes tajud enda meelekohtadel kuldsest valgusest silmaklappe, mis ei lase sul praegu enam selja taha, minevikku vaadata.

“See on möödas.” Seda öeldes sisse hingates ja natuke järsemalt välja hingates vabastad sa minevikusündmusega seotud energeetilised sidemed ja lõpetad seosed. Saad minevikuseostest vabaneva energia tagasi. Selle lisaenergiaga saad nüüdsest oma olevikku ja tulevikku luua selliseks, nagu sa oled seda alati soovinud. Saad energeetiliselt täielikumaks. Seda öeldes tänad sa loojat tema kõikevõitva ja muutasuutva väe eest ja et viimaks on su palved täidetud.

Mis kõige tähtsam, otsustamatused on möödas! Mõtle millelegi, mida sa oled püüdnud muuta. Miski, mida sa oled oma ellu soovinud, mida sa oled tahtnud hakata tegema rohkem või tihedamini. Proovi, hinga sügavalt sisse, alakõhtu, mõeldes mida sa tahaksid nüüd järgmiseks teha, hinga välja kõik see, mis sind senini on takistanud. Ja otsusta, et takistused on möödas.  Peale seda on kõik uus. Nüüd võid minna tegutsema! Nüüd võid minna näiteks teleka ees istumise asemel hoopis jooksma. Nüüd on see möödas! See aitab… Nüüd aitab! “See on möödas, kui mul polnud piisavalt elujõudu või tahet asju tõeliselt muuta.”

Kõik, mis sellele järgneb, on veel antud õppetunni järellainetus, pinnavirvendus. Energiate vabanemisega seotud protsessid. Võib siiski juhtuda, et asi läheb alguses veidike hullemaks, vaevused aktiivsemaks. Paraku on see tihtipeale nii: et elu saaks minna paremaks, läheb vaevus mõneks ajaks ulatuslikumaks. See on aktiveerunud tervenemisprotsessi osa. Kuid usalda ja ära anna alla, “See on möödas.” Probleem on sügavusest üles toodud, talle on otsa vaadatud, härjal on sarvist haaratud. Oled nüüdsest oma elu ja reaalsuse kaaslooja. Sa oled otsustanud, et sellega saab olema lõpp!

Mõttemustrite tuhmumisega võib minna natuke aega, eriti sellistega, mis on pikka aega kõlanud. Siis on vaja lihtsalt endale, kõrgemale minale, oma alateadvusele, mõtte ja tundekehale uuesti meelde tuletada: “See on möödas.” Seda tuleb mõnel juhul ikka päris palju kordi teha. Kuid selle ütlemine, selle lause väe tunnetamine vabastab järk järgult soovimatutest seosetest.

Tasub silmas pidada, et see töötab mälestuste, probleemide ja nõrkuste puhul, mille kohta sa oled täiesti kindel, et sa soovid, et see oleks möödas. Vaata enne soovimist enda sisse, kas sa tõesti tahad, nüüd ja praegu, et see oleks möödas? Kas sa soovid siiralt ja kogu südamest seda muuta? Kui nii, siis nii see saagu: “See on möödas!” Sinu alateadvuse jõud, sinu “Suur Sina” on sind kuulnud ja tema vägi on võimas. Nüüd võib hakata kõik ülesmäge liikuma.

Näiteks, enne laiskusest vabanemispüüet pea endaga vähe nõu, kas sa tõesti soovid, et see oleks möödas? Või tundub sulle lesimine ja soigumine tegelikult nauditav? Kas see on piisavalt hea? Kuid kui soovid seda tõesti muuta, siis lausu oma südamest: “Nüüd on see möödas.” Ja iga järgnev kord kui tabad ennast vanaviisi laisklemas, nii nagu sa tegelikult sisimas ei soovi ja pole kunagi soovinud, lausu otsustavalt: “See on möödas.” Ja saad taas asuda tegutsema.

Iga inimene on kõikvõimas. Miks me usume, et me mõnda asja ei suuda, on sellepärast, et meie on psüühikakihtides on tõkked ja takistused: uskumused, valulised mälestused, piirangud jne. Kuid nüüd… “See on möödas.” Näiteks, kui sa oled millegipärast tundnud, et sul pole jõudu isegi trepist reipalt üles minna, katseta. Lase kõik tõkked ja takistused alla ja ütle: “See on möödas,” (kui mul polnud elujõudu!) Ja proovi nüüd trepist lausa üles sörkida. Muidugi ei tasu kohe üheksandale korrusele sprintida, piisab kui hüpled kergusega teisele. Kõiges on endiselt mõistlik hoida mõõdukust ja tasakaalu.

“See on möödas” tuletab sulle meelde, et tasub minna afirmatsioonidesse selle asemel, et enda soovimatut meeleseisundit endale või teistele kirjeldada. See peatab harjumuspärase mõttelõnga, tekib hetkeline või pikem sisemine vaikus. Peale selle lausumist saad hakata endasse sisendama seda, mida sul on vaja.

Lihtsalt mõned näited ja seisundit korrigeerivad afirmatsioonid tööriista kasutamise kohta:

Kui kipud laskuma kahetsusse, et sa ei teinud õigel ajal vajalikke asju ära, lausu täie kindlusega: “See on möödas.”  Ja enesesüüdistamise mõttevada võib lõppeda. (See on möödas kui mul oli harjumus ennast pidevalt süüdistada ja asjade tegematajätmise pärast nuhelda. Asja juures kõige parem on see, et nüüd on möödas ka komme lihtsasti äratehtavaid asju edasi lükata. Kui sa vaid otsustad ja soovid.)

“See on möödas,” omab otseligipääsu valukehale. Kui seda õigesti kasutada on nimetatud tööriistal võim selle üle. “See on möödas,” halvab valukeha funktsioonid ja tal ei jää muud üle kui taltuda. Olen seda katsetanud laste peal. See töötab! Laps võib oma haigetsaamisest või solvumisest pärast intsidenti ennast veel päris pikalt pisarsilmil seletada, kuid kui öelda talle kindlalt kord või paar, “See on möödas,” vajub kogu valuline sündmus unustusehõlma.

“See on möödas,” töötab ka soovimatute tunnete tasakaalustajana. Kui mõni eluline sündmus põhjustas tugeva reaktsiooni ja ebameeldiva emotsiooni, siis tuleb endale selgeks teha: “See on juba minevik, oli mis oli. See on möödas.” Ja emotsioon võib mitme pügala võrra leeveneda.

Selle asemel, et jääda torisema, et sind liiga vara üles aeti, et nüüd on päev rikutud, lausu: “See on möödas.” Nüüd on täiesti uus hetk, kõik olnu saab unustatud ja lased sellest lahti.

Kui sind millegi tähtsa tegemisel segati ja asi läks untsu. Selle asemel, et emotsioonidel lasta võimust võtta, lausu  “See on möödas.” Ehk et, see on juba minevik, vihastamine ei aita siin. “Mis on minu järgmine samm?”

Kui tunned väsimust laskumas nii vaimset kui füüsilist, otsusta, et sa ei väsi enam nii kergelt ja lausu: “See on möödas. Ma tunnen kuidas mu keha taastab oma energeetilise seisundi ja väe tagasi kõrgele tasemele. Tunnen kuidas piiramatu värske elujõud minu sisse voolab. Ma kogun ennast, oma elujõu, oma eeterkeha nüüd tagasi kokku. Mul on nüüdsest piiramatult elujõudu. Ma heidan endast laskuva väsimusenergia ära.

“See on möödas kui ma oma hirmudel lasin ennast oma teekonnal iseendani ja isikliku vabaduseni piirata ja tagasi hoida. Nüüdsest hakkan rohkem tegema neid asju, mis mu südant rõõmustavad ja mind särama panevad.”

Sama käib otsustamatuse kohta: “See on möödas! Nüüdsest hakkan hakkama tegema neid asju, mida minu süda tõeliselt tahab.”

Toitumise kohta. “Jah, on olnud aegu kui ma olen ebatervislikult toitunud. See võis olla veel eile kui ma vajasin lademetes magusat, kuid: See on möödas. Nüüdsest aitab vähesest. Hakkan sööma rohkem energeetilist, värsket toitu. Kui tahan magusat, siis aitab ühest kommist.”

Suitsetamise ja alkoholitarbimise kohta, lihtsalt: “See on möödas.” Ja nii ongi! Vaata jällegi enne enda sisse, kas sa tõesti südamepõhjast soovid seda harjumust muuta? Kui nii, siis rakendub selle otsuse taha su südame jõud ja siis on kõik hõlpsasti võimalik.

Kõikide olnud haiguste ja valude kohta. “See on möödas. Nüüdsest keskendun ma ainult tervenemisele. Ma tunnen täielikku tervenemist rakutasandil.” Iga kord, kui tuleb aisting, et tunned valu või nõrkust ja külmetust, siis ütle sama.

Armukadedus. “See on möödas. Ma ei mõtle minevikust. Mul on kindlad strateegiad kuidas käituda, tean täpselt oma piire. Ma saavutan energeetilise sõltumatuse. See on ainus võimalus, olla mina ise. See on möödas, ma usaldan oma armsamat!

“See on möödas kui ma muretsesin, kas koduuks sai ikka lukku, kuigi tean, et panen selle alati lukku. “See on möödas, nüüdsest püsin ma ust sulgedes hetkes ja salvestan endale ukse sulgemisest mälupildi. Siis ma ei kaota enam energiat sellele mõeldes ja muretsedes.”

“See on möödas kui ma tulekahju pärast muretsen, et kuskil mingi juhe või säde põlengu põhjustab. Ma tean, et sellele mõtlemine on kiireim tee see enda ellu tõmmata. Saan aru, et see on lihtsalt hirm ja mõtteharjumus, niisiis: “See on möödas!”

Teiste asjade enda kaela peale võtmine, “See on möödas. Ma olen selleks kõik teinud, et seda enam ei juhtuks ja nüüd kaitseb mind seesama sisemine otsus. “See on möödas.” Samamoodi on teiste tunnete soovimatult tundmisega: “See on möödas.”

Edaspidi kui tabad ennast millestki minevikust pärinevast, mis pole eriti positiivne, rääkimas või mõtlemas, ütle endale: “See on möödas.” Sellega kaob vajadus seda üldse rääkida. Saad hoopis millelegi ilusale keskenduda. Ja kui keegi teine tuleb sulle oma haigusest või negatiivsest kogemusest kirglikult jutustama, ütle talle samamoodi, armastavalt kuid kindlalt: “See on möödas.”

Rahamured. Mõtted pangalaenust. “See on möödas. Nüüdsest ei keskendu ma enam enda raskele majanduslikule olukorrale. Nüüdsest õpin ma paratamatuid rahatehinguid tehes, arveid makstes tundma alati head tunnet ja tänama raha eest. Et universum näeks, et mulle meeldib raha. Siis hakkan küllust endale ligi tõmbama. Nüüd hakkab kõik muutuma, ma uurin külluseteemade kohta, nüüd ma pööran kõik ringi.” “See on möödas.”

Kui on ebameeldiv mälestus tööpäevast. Midagi, mis eriliselt ärritas, kurnas, või kurvastas. “See on möödas.” Sellele mõtlemine ei aita mitte midagi. Sellest kellelegi rääkimine võib aidata, kuid mitmele samast asjast rääkimine on juba probleemi võimendamine. Lahendus on, et räägid loo kellelegi rahulikult ära, et ei tekiks kogemust alla surudes blokeeringut, aga jaga seda ilma liigsete emotsioonideta ja lase seejärel see lahti. “See on möödas.” Homme on uued lahingud, millised, seda ei tea, ega hakka ka oletama, aga täna on see möödas!” Ja saab alata rahulik, igavikuline õhtu.

Ebameeldiv sündmus eelmisest õhtust: Kui sa sellest kellelegi rääkida ei saa, siis mõtle asi veel viimast korda üksipulgi ja detailideni enda sees läbi, hinga mõned korrad sügavalt ja lase sellest kõigest lahti lahti. “See on möödas.” Ja iga kord edaspidi, kui see asi meelde tahab tulla ütle kõvasti või vaikselt: “See on möödas.”

“See on möödas, kui mu loovus oli piiratud. Nüüdsest otsin õpetusi, kuidas oma loovus lahti saada. Ma ei jää enam teleka taha tukkuma ja loomisest unistama. Hakkan näiteks tantsimas käima, saan vabaks ja mu loovus saab ka vabaks.

Ja nii edasi…

Kasuta oma loovust, et mõelda endale sellised vajalikud elumuutvad selgitused ja afirmatsioonid. Loe see endale ette, vaata, et kahtlusele ei jääks kohta, et sa tõesti seda soovid. Otsusta, lepi endaga kokku, et nüüdsest on see tõesti nii ja lausu: “Nüüd on see möödas.” Ja iga järgmine kord kui murealuse teemaga seonduvalt midagi päevakorda kerkib tuleta endale lihtsalt meelde: “See on möödas.” Tänasest on kõik uus.

“See on möödas” on tööriist, millega saab lõpetada paljude energiatraiskavate harjumuste jada: “See on möödas” kui ma andsin hinnanguid, endale ja teistele. “See on möödas” kui ma ei saanud peaskolavate mõtete tõttu magada. Kui ma minevikust pärinevaid energeetilisi harjumusi endaga praegusesse hetke kannan. “See on möödas” kui ma ei võtnud vastutust enda elu eest. “See on möödas,” et ma ei armastanud ennast.  See töötab vägeva lisatööriistana ka kõikide muude vaimsete tarkuste kõrval. Näiteks nelja kokkuleppega koos. “See on möödas” kui ma teiste ütlemisi isiklikult võtsin, ehk: “See on möödas, ma ei võta enam mitte midagi isiklikult.” Nüüd on see nagu topeltkokkulepe.

Peale seda tõmmatakse su eest kardinad, mis on varjutanud olevikuhetke, igaviku, kus saad alati rahu ja rõõmu kogeda. Saad pöörata pilgu tulevikku, kus sa oskad juba teadlikult oma elu südame kaudu juhtida.

Hirmude kohta: “See on möödas! Ma olen nüüdsest teadlik ja oskan oma hirme kõnetada.”

Hirmude transformeerimise õpetus: Niikaua kui hirmud sind ei külasta on enesemuutmise protsess edukas. Jõuad järjest enesele lähemale. Aga kui miski aktiveerib sinu alateadvuses peituva hirmu, siis tuleb kohe tahtmine vanasse rööpasse, tuntud teele tagasi asuda. Asuda vanu mustreid uuesti kordama. Kui tunned hirmu, tunne ta ära, katsu leida kus ta asub, kõneta teda: “Tere hirm, ma tänan, et sa ennast mulle näitasid, aitäh, et sa näitasid mulle minu nõrkust. Ma armastan sind selle eest, aga ma ei vaja sind enam. Minu poolest oled sa vaba ja võid ära minna.” Tunneta vabanemist ja taotle seda, mida tahad vastu saada, täida ennast või palu inglitel ennast julguse energiaga täita.

Kui oled mõne teraapiaga oma häiriva elukogemuse osi muutnud, siis on see tehtud, see toimib ja leevendus on saabunud. Selleks, et vältida ohtu sellele mõeldes, seda ükskõik, mil viisil meenutades tagasi luua, on see eriti vajalik tööriist. Kohe kui leiad end sellele mõtlemas, mis enne oli, lausu: “See on möödas. Ma lasen lahti tahtmisest seda uuesti luua.”

Ja nüüdsest, iga kord kui järgmine sinu piirang, uskumus või soovimatu muster on möödas, pitseeri see südamepõhjast tuleva tänulikkusega ja pühitse see rõõmuenergiaga. Ühesõnaga, ära unusta tänada, et see on viimaks möödas.

Enesetervendamisel ja enesemuutmisel on vahel just vähem rohkem. Info, tööriistade ja võimaluste üleküllus võib hakata omakorda lihtsalt mõtete taustamürana kõlama ja segadust tekitama. Peale selle kirjatüki mõttega lugemist on sinu alateadvus saanud kogu vajaliku info kätte. Nüüd lase meelel rahuneda ja unusta kogu teooria, struktuur ja süsteem. Nüüd ja edaspidi piisab kolmest sõnast: “See on möödas.” Punkt.

Kogu see abivahend on mõeldud ning välja töötatud elus raskete perioodidega toimetulemiseks, et heita endast see, mis eluasjade kordaseadmist häirivad. Kui liiga turbulente vabanemiste periood, mille kõrvalt on vajalik kümnete elu asjadega tegeleda on mööda läinud, siis võib hakata vaikselt vaatama, et kust need mõtted, mida saadavad rasked tunded ja energiad tegelikult ikkagi tulevad. Selleks, et nendega tõeliselt kohtuda, on hea mõneks ajaks igapäevaelu toimetamistest eemalduda ja keskenduda vaid enda terviklikule tervendamisele.

( Rahuleidja on nüüd ka Facebookis. Kui soovid sealsetest postitustest samuti osa saada, siis mine lehele https://www.facebook.com/Rahuleidja ja vajuta “Meeldib”)